Tuesday, May 29, 2007

Pakej Makanan Permulaan Bermutu Untuk Kambing Ternakan Anda


Pakej Makanan Bermutu Untuk Kambing Ternakan Anda


Dalam usaha untuk menggalakkan industri ternakan kambing, Ladang Ternakan Merlong sedang mengadakan promosi dengan menyediakan pakej permulaan istimewa.

Tujuan pakej ini adalah untuk memudahkan penternak kambing yang baru menceburi industri ini.

Menternak kambing adalah satu perniagaan. Langkah awal anda amatlah penting. Kami menggalakkan anda untuk memudahkan kerja kerja diperingkat awal ini. Bila anda memperolehi momentum, perjalanan menjadi lebih mudah. Bila kerja kerja di peringkat awal di permudahkan dan kejayaan kecil sudah diperolehi, keyakinan diri akan bertambah.

Adalah sifat semulajadi manusia untuk berfungsi dengan baik didalam situasi yang menyeronokkan. Bidang perniagaan anda menjadi lebih seronok dan hasilnya tentulah lebih baik.

Dengan adanya pakej ini, kami harap ianya dapat memudahkan langkah awal dan seterusnya mempercepatkan kadar pertumbuhan perniagaan anda.

Diperingkat permulaan, pengalaman kita tidak banyak. Kita tidak tahu makanan jenis apa yang terbaik dan syarikat pengeluar mana yang menghasilkan makanan bermutu tinggi.

Tetapi sekarang anda tidak perlu risau lagi.

Makanan ternakan yang ditawarkan didalam pakej ini adalah bermutu tinggi dan dihasilkan oleh Felda, Mardi dan Jamof. Anda hanya perlu menumpukan perhatian kepada penjagaan kambing ternakan, pemasaran dan perniagaan tanpa perlu risau tentang kualiti makanan yang diberikan kepada ternakan. Ini sekurang kurangnya dapat mengurangkan beban dan stress anda.

Kami menawarkan pakej istimewa yang mengandungi 1 bag Pallet Biopalma Goat/Sheep, 1 blok 4kg nutrien blok Nutriblok, 1 botol 1.5 liter cecair nutrien Molife dan 1 botol 1 liter cecair EM. Pakej ini bernilai RM36 + RM15 + RM12 + RM20 = RM 83.

Untuk penternak penternak baru di kawasan sekitar Batu Pahat dan Pontian, anda boleh mendapatkan pakej ini dengan hanya RM77 sahaja. Nilai yang anda perolehi adalah lebih daripada harga yang anda bayar untuk pakej ini.

Tawaran ini adalah untuk stok terhad sahaja. Jadi, bertindaklah sekarang.

Hubungi Ladang Ternakan Merlong untuk mendapatkan pakej terhad ini.


Jika anda menternak kambing atau lembu di kawasan sekitar Batu Pahat atau Pontian, Johor Darul Takzim, anda boleh mendapatkan bekalan makanan ternakan Pallet Biopalma dari Felda, blok berkhasiat Nutriblok dan cecair berkhasiat Molife dari Mardi dan cecair EM (Effectice Micro Organisme) dari Ladang Ternakan Merlong, Merlong Tambak, Johor. Sila Hubungi kami: Faidzal 0123706480, Pak Man 0133088409, Pak Zam 0167046439, Shazali 0192737720.

No comments: